Amfiteatr Strefa Gracza Regulamin Ogłoszenia Kalendarz Eventów PokeQuizy Koloseum Dojo Przenosiny Spis MG Pora na przygodę! Strefa PBF Przygody Centrum Handlowe Arcade Centre Konkursy Laboratorium Zacisze Miejsca Spotkań Stragany Ogródki Park Krajobrazowy Safari Kreatywny Zakątek PokeLotto Biblioteka Loteria Karty Postaci Rozmowy
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Dragonson szuka mistrza.. gry
Autor Wiadomość
EdwardDragonson 

Discord: Edward Dragonson#0595
Wysłany: 2019-11-11, 21:37   Dragonson szuka mistrza.. gry

Witam, poszukuje osoby będącej mistrzem gry by wzięła mnie pod swoje skrzydła, macki, objęcia czy czym tam mistrz gry by nie był, choć preferuje skrzydła.

Krótko o mnie: Grywam w papierowe rpg, ale w pbf nie mam zbyt wiele doświadczenia. Czytałem trochę, ale ostatnio jakoś nie mogę znaleźć czasu, głównie lubię rzeczy typu fantasy, jakieś smoki i takie tam. Mogę interesować się smokami.. odrobinę za bardzo.. (Drużyny z dnd mnie nienawidzą za sabotowanie rozgrywki bo moja postać nie chce walczyć ze smokiem i widząc smoczych kultystów uważa że to spoko ziomki i chce się z nimi zaprzyjaźnić)

Krótko o mojej postaci: Taki ja tylko fajniejszy.. No i smoki. (Trochę dłuższa wersja w kp)

Czego oczekuję?: W sumie to chciałbym pograć więc nie dużo, ale fajnie byłoby na trochę częstsze odpisy niż 1 na tydzień, no ale jak nikt nie będzie miał czasu to jakoś może przeżyje.

Preferencje przygody:
-Nie lubię Fakemonów więc wolałbym bez nich.
-(18+)? Póki nie ma masowych gwałtów to nie przeszkadza mi to.
-Jakieś wątki miłosne czy coś? Uważam że na to nie muszę odpowiadać, jak coś takiego byłoby obecne powinno wynikać z tego co dzieje się w przygodzie, także problemu z tym nie mam.
-Ulubione pokemony: Nie lubię takich pytań bo ciężko jest mi wybrać coś konkretnego z prawie 1000 możliwości, także powiem tylko że smoki, Chrizard i pewnie dużo innych.