FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Xioteru
2018-10-11, 22:49
Zasady Pokazów oraz System Walk Pokazowych
Autor Wiadomość
Xioteru 
i have sworn an oath



Limit dodatkowych KP: 1
Chatango: xioteru
Discord: x i o
Dołączył: 10 Paź 2018
Posty: 186
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-10-11, 22:49   Zasady Pokazów oraz System Walk Pokazowych

*
Z a s a d y - P o k a z ó w
oraz system walk pokazowych




*


1. Pokazy to system walk koordynatorskich, które mają na celu wyłonić osobę wyróżniającego się charyzmą, wyjątkowością i talentem. Jest to alternatywny sposób na realizację swoich marzeń w świecie Pokemon.
Trener, który bierze udział w Pokazach to koordynator, którego zadaniem jest zadbanie o swojego podopiecznego i przedstawienie go publiczności oraz sędziom w samych superlatywach.
Pokazy organizowane są nieregularnie co kilka miesięcy i organizowane są w dziale “Amfiteatr” i zawsze posiadają swój Contest Type, co oznacza, że są tematyczne i skupiają się na jednej cesze Pokemonów. Wymagana minimalna liczba uczestników to 6.
Uwaga! Jeżeli nie posiadasz Pokemona, który kwalifikuje się do wzięcia udziału w Pokazach, możesz pożyczyć stworka od innego Trenera lub Koordynatora na forum. Ważnym jest, aby zaznaczyć to w formularzu w Zaproszeniu. Pożyczony Pokemon nie może mieć poziomu większego od waszego najsilniejszego podopiecznego oraz posiada 10% szans na nie wykonanie wydanego mu polecenia. Nie uwzględnienie w zapisie informacji, że Pokemon jest pożyczony równoznaczne jest z dyskwalifikacją.
Uwaga! Obowiązuje całkowity zakaz usuwania oraz edycji postów podczas wszystkich etapów Pokazów. Edycja możliwa jest jedynie w formularzu w Zaproszeniu do Pokazów.
Uwaga! Brak odpisu na czas równoznaczny jest z dyskwalifikacją z Pokazów, grzywną w postaci 5000$ oraz zakazem brania udziału w następnych Pokazach. Czarna lista znajduje się stopce posta.

1. 2 Contest Type (dalej: CT) jest to typ Pokazów. Możemy wyróżnić 5 typów pokazowych: Cool, Beauty, Cute, Clever oraz Tough.
Pokemon, który w konkurencji “Visual + Appeal” oraz “DIY” używa ruchów o tym samym CT co Pokazy, zdobywa dodatkowo + 2 punkty do konkurencji, w której ruch został użyty.
Przykład: Bulbasaur, który użył ruchu Tackle, który posiada Contest Type Tough, dostanie dodatkowe 2 punkty, gdy Pokazy będą miały typ Tough.
Uwaga! Contest Type nie dotyczy Grand Finale.

1. 3. Pokazy składają się z 3 konkurencji. Każda z konkurencji posiada osobne zasady oceniania.

1. Visual + Appeal
Konkurencja polega na prezentacji swojego Pokemona na wybiegu mając na celu wyeksponowanie jego zalet i atutów. Prezentacja może odbyć się w dowolny sposób.

2. DIY
Konkurencja polega na stworzeniu całkowicie nowego ruchu przy wykorzystaniu poznanych już ataków bądź ruchów. Dopuszczalne są ruchy zarówno ofensywne jak defensywne. Koordynator powinien nadać kombinacji nazwę, określić Base Power, szansę na trafienie, efekty dodatkowe oraz wykonanie.
Uwaga! Używanie umiejętności oraz przedmiotów które zmieniają typ ruchów równoznaczne jest z dyskwalifikacją

3. Special
Konkurencja losowa sprawdzająca umiejętność adaptacji i myślenia koordynatora.
Uwaga! W przypadku remisu w konkurencji specjalnej odbywa się Contest Battle między remisującymi koordynatorami.

1. 4 Punktacja.
Punktacja właściwa składa się z dwóch czynników: za kondycję i wykonanie oraz subiektywna ocena sędziego.
Punktacja Kondycji polega na określonym przyznawaniu punktów według określonego schematu. Ogromne znaczenie mają tutaj wszystkie akcesoria i atrybuty zarówno koordynatora, jak i uczestniczącego w Pokazach Pokemona oraz jego Zadowolenie.

Zadowolenie jest mnożnikiem Punktacji Kondycji.
Jeżeli Pokemon posiada 75 punktów zadowolenia lub więcej, punkty mnożone są x 1.5.
Jeżeli Pokemon posiada od 50 punktów zadowolenia do 74, punkty mnożone są x 1.25.
Jeżeli Pokemon posiada mniej niż 50 punktów zadowolenia, punkty nie są mnożone.

Punktacja Visual + Appeal:
+ 1 punkt za każde użyte akcesorium/dodatek dla Pokemona. Wlicza się tutaj również użyta podczas konkurencji muzyka, rysunki i strój Koordynatora. (maksymalnie 5)
+ 2 punkty za każdy użyty ruch o tym samym CT co Pokazy. Punktowane są jedynie ruchy użyte sensownie. (maksymalnie 6)
+ 5 punktów za użycie PokeBloka o tym samym CT co Pokazy. (Jeżeli zostanie użyty podczas konkurencji - musi zostać wspomniany w taktyce)
+ subiektywna ocena sędziego w przedziale od 1 do 10 z krótkim komentarzem.
(Maksymalnie 26 punktów (39 z przelicznikiem Zadowolenia)).

Punktacja DIY
+ 1 punkt za każdą informację o ruchu (nazwa, Base Power, typ, szansa na trafienie, efekt dodatkowy - maksymalnie 5)
+ 1 punkt za wybór ruchu o tym samym CT co Pokazy. (maksymalnie 3)
+ subiektywna ocena sędziego w przedziale od 1 do 10 z krótkim komentarzem.
(Maksymalnie 18 punktów (27 z przelicznikiem Zadowolenia)).

Punktacja Special
+ subiektywna ocena sędziego w przedziale od 1 do 10 z krótkim komentarzem.
(Maksymalnie 10 punktów).

Maksymalna liczba punktów do zdobycia ze wszystkich konkurencji Pokazów to 76 punktów. Zwycięzca otrzymuje wstążkę, nagrodę pieniężną (3000$), Heart Scale (x2) oraz losowego Pokemona.
Zebranie 4 wstążek odblokowuje możliwość wzięcia udziału w Grand Finale.

2. Grand Finale to specjalne Pokazy, które organizowane są raz na pół roku. Jest to konkurs, który ma na celu wyłonienie Grande Coordinateur czyli trenera lub koordynatora, który zna się na swojej sztuce jak nikt inny.
Do Grand Finale kwalifikowanych jest tylko 6 osób które posiadają 4 lub więcej wstążek - jeżeli ochotników jest więcej, organizowane jest losowanie. Miejsce gwarantowane ma obecnie panujący Grande Coordinator.
Tytuł (ranga) Grande Coordinateur może nosić wyłącznie jedna osoba na raz, a więc dzierżyciel tego tytułu jest zobowiązany do brania udziału w Grand Finale. Brak uczestnictwa będzie równoznaczne z utratą tytułu.

2. 1 Grande Finale składa się z 3 konkurencji, które mają za zadanie sprawdzić charyzmę, wyjątkowość, przebojowość i talent uczestników. Do finałowych konkurencji zalicza się:

Visual + Appeal.
Konkurencja polega na prezentacji swojego Pokemona na wybiegu mając na celu wyeksponowanie jego zalet i atutów. Prezentacja może odbyć się w dowolny sposób.

Special.
Konkurencja losowa sprawdzająca umiejętność adaptacji i myślenia koordynatora.

Contest Battle - finał finału.
Koordynator ma za zadanie poprowadzić swojego Pokemona do zwycięstwa w bitwie pokazowej przeciwko drugiemu koordynatorowi i stracić jak najmniej punktów w walce o Puchar.

2. 2 Punktacja.

Punktacja Visual + Appeal:
+ 1 punkt za każde użyte akcesorium/dodatek dla Pokemona. Wlicza się tutaj również użyta podczas konkurencji muzyka, rysunki i strój Koordynatora. (maksymalnie 5)
+ subiektywna ocena sędziego w przedziale od 1 do 10 z krótkim komentarzem.
(Maksymalnie 15 punktów).
Uwaga! Do drugiego etapu Grand Finale przystępuje jedynie 4 koordynatorów.

Punktacja Special
+ subiektywna ocena sędziego w przedziale od 1 do 10 z krótkim komentarzem.
(Maksymalnie 10 punktów).
Uwaga! Do trzeciego etapu Grand Finale przystępuje jedynie 2 koordynatorów.

Punktacja Contest Battle
zostanie wyjaśniona w osobnym punkcie.


Zwycięzca otrzymuje Złoty Puchar Sezonu, tytuł (rangę) w Crystal City, uhonorowanie w Hall of Fame oraz nagrodę pieniężną w postaci 10.000$
Pokemon Zwycięzcy otrzymuje przedmiot do trzymania o wartości do 2500$.


*


Treść wątku jest własnością strony Pokemon Crystal. Kopiowanie jej jest surowo zabronione!
c o p y r i g h t s - b y - x i o t e r u
_________________
xander hale - boxbanktrofea
erelnistra yril'lysoara - boxbanktrofea


Ostatnio zmieniony przez Xioteru 2018-10-14, 14:37, w całości zmieniany 5 razy  
 
     
Xioteru 
i have sworn an oath



Limit dodatkowych KP: 1
Chatango: xioteru
Discord: x i o
Dołączył: 10 Paź 2018
Posty: 186
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-10-11, 22:49   

*
S y s t e m - C o n t e s t - B a t t l e




*


System walk pokazowych opiera się na Base Power ruchów oraz Appeal ataków, które Koordynator stosuje w walce.


Podczas Contest Battle Koordynatorzy w przeciągu trzech tur muszą zbić jak najwięcej Punktów na Liczniku przeciwnika. Tura, inaczej taktyka, zawiera w sobie cztery dowolne ruchy.
Uwaga! Zakazane jest kopiowanie postów z tą samą taktyką.
Uwaga! W taktyce można użyć maksymalnie dwa razy ten sam atak bez względu na to, czy ruchy się powiodą. Zasada nie obowiązuje, jeśli Pokemon posiada tylko jeden ruch.
Uwaga! Pokemon może użyć maksymalnie 4 ataki na jedną turę bez względu na to, ile z nich się powiedzie.

Liczba Punktów na liczniku wynosi 1000 Punktów.

Base Power ataku x zależność typów (0.25, 0.5, 1, 2, 4) = Wartość obrażeń zadawanych Licznikowi przeciwnikowi.
Appeal ataku x 10 = Wartość, o którą zwiększa się Licznik użytkownika.
Uwaga! Do standardowych Pokazów wartość Appeal bierzemy z tabeli Contests.
Do Grand Finale wartość Appeal bierzemy z Contest Spectaculars.



Ruchy mające za zadanie obniżyć statystyki przeciwnika nakładają na niego status Tremy zmniejszając Base Power ruchu o 10%. Trema nie nakłada się, można ją nałożyć jednorazowo.
Ruchy mające za zadanie zwiększyć statystyki użytkownika nakładają status Adrenaliny, zwiększając Base Power ruchu o 10%. Adrenalina nie nakłada się, można ją nałożyć jednorazowo.
Trema oraz Adrenalina znoszą nałożone efekty.
Uwaga! Efekty dodatkowe ruchów nie nakładają Adrenaliny/Tremy.
Uwaga! Ruchy wpływające na celność oraz szansę na wykonanie ruchu również nakładają Adrenalinę/Tremę.



Przykład

Sylveon vs Dragonair
Wszystkie statystyki poza Speed nie mają znaczenia podczas walki koordynatorskiej. Szybkość definiuje który Pokemon zaczyna turę.

Tura1
Sylveon, samiec. (Attract, Swift, Draining Kiss, Baby-Doll Eyes), speed 240.
Dragonair, samica. (Twister, Ice Beam, Flamethrower i Surf), speed 262.

Dragonair zaczyna.
Dragonair używa Twister (Base Power 40), jednak nie wpływa to na licznik Sylveona, ponieważ ma on typ Fairy i nie otrzymuje obrażeń od smoków (40 x 0 (przez zależność typów). Ruch Twister posiada 4 Appeal, więc (4 x 10 (mnożnik Appeal) = 40) Dragonair dodaje sobie do Licznika 40.
Sylveon używa Attract (Base Power -) i wywołuje Tremę o Dragonair (-10% Base Power) Ruch Attract posiada 2 Appeal, więc (2 x 10 (mnożnik Appeal) = 20) Sylveon dodaje sobie do licznika 20.

Dragonair 1040 + Trema
Sylveon 1020.


Dragonair używa Ice Beam (Base Power 90), ale ma status Tremy więc zadaje 81 obrażeń Licznikowi Sylveona (90 BS x 1 (zależność typów) = 90; -10% = 81). Ruch Ice Beam posiada 1 Appeal, więc (1 x 10 (mnożnik Appeal) = 10) Dragonair dodaje sobie do licznika 10.
Sylveon używa Swift (Base Power 60), więc zadaje 60 obrażeń Licznikowi Dragonair (60 BS x 1 (zależność typów) = 60). Ruch Swift posiada 2 Appeal, więc (2 x 10 (mnożnik Appeal) = 20) Sylveon dodaje sobie do licznika 20.

Dragonair 1040 - 60 (atak Sylveona) = 980 + 10 = 990 na Liczniku + Trema.
Sylveon 1020 - 81 (atak Dragonair) = 939 + 20 = 959 na Liczniku.


Dragonair używa Flamethrower z Tremą, więc zadaje 81 obrażeń (90 x 1 = 90, -10% = 81), ale zyskuje na Liczniku 40 punktów dzięki 4 Appeal.
Sylveon używa Draining Kiss, ale jest superefektywne przeciwko smokom (50 x 2 = 100) i zyskuje 10 punktów na Liczniku dzięki 1 Appeal.


Dragonair 990 - 100 = 880 + 40 = 920 na Liczniku + Trema
Sylveon 939 - 81 = 858 + 10 = 868 na Liczniku.


Dragonair używa Surf z Tremą, więc zadaje 81 obrażeń (90 x 1 = 90, -10% = 81) i zyskuje 20 punktów na Liczniku dzięki 2 Appeal.
Sylveon używa Baby-Doll Eyes i nie zadaje obrażeń, ani nie nakłada Tremy (ponieważ przeciwnik już ją posiada), ale zyskuje 30 na Liczniku dzięki 3 Appeal.

Dragonair 920 + Trema
Sylveon 868 - 81 = 787 + 30 = 817 na Liczniku.


*


Treść wątku jest własnością strony Pokemon Crystal. Kopiowanie jej jest surowo zabronione!
c o p y r i g h t s - b y - x i o t e r u
_________________
xander hale - boxbanktrofea
erelnistra yril'lysoara - boxbanktrofea


  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandpurple created by spleen modified v0.3 by warna

Graficy
Sojusznicy:

Panda
35451075
Yukiyorin

Did
44021735

Daisy7
ania.daisy7

Xioteru
raivvitch

WAW Pokemon

SNM
SnM

PokeSerwis

Kurs Manga

Re:Start

Anime Centrum
anime online

Lucid Dream

Stray Dogs

Rainbow RPG
Rainbow RPG

Cytadela

Proelium

Riverdale

Eclipse
Eclipse

Oversoul

Morsmordre

Ninshu

Dragon - Space Trip
Dragonst

Nemea

Orchard Stable

Genetrix

Hetaliowe Awokado

Rabbit Doubt

France

New York City

Czarodzieje

Vampire Diaries
Vampire Diaries

Disney World

Sekret Miasta

Epoka Nordlingów

Skraj

Dragon Domination

Horizon

Valor

Into Darkness

Life Sucks

YLO

Inno Świat

Over Undertale
over-undertale

Dysharmonia

Eridani

Camp of shadows

Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Tvedeane

Kundle

Zmiennokształtni
www.zmiennoksztaltni.wxv.pl

Magic Lullaby

Black Butler
BlackButler

Hogwart Dream
HogwartDream

Maligna

FT Path Magician

Luciferum
Luciferum zaprasza!

Stado psów

Ninja Clan Wars

Mortis

Czarny Horyzont

Ardhi

Artemida - Warrior Cats

Drachen

The Avengers

Noctus

Kraina Snów

Dragon Ball - Another Universe

Wishtown

Hoshi Fusion

Spectrofobia

X-Men RPG

Virus

Mystery Town

Avengers Assemble

Bleach Other World
Bleach OtherWorld

Wizard's World

Król Lew PBF
Król Lew



Design by Did, Panda & Daisy7. Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.

Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.

Pokemon Crystal launched 2011-03-23.