Amfiteatr Strefa Gracza Regulamin Ogłoszenia Kalendarz Eventów Akademia Koloseum Dojo Przenosiny Spis MG Pora na przygodę! Strefa PBF Przygody Centrum Handlowe Arcade Centre Konkursy Laboratorium Zacisze Miejsca Spotkań Stragany Ogródki Park Krajobrazowy Safari Kreatywny Zakątek PokeLotto Biblioteka Loteria Karty Postaci Rozmowy
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Xioteru
Wczoraj 15:05
Regulamin Pokazów oraz System Walk Pokazowych
Autor Wiadomość
Xioteru 
ten zły i niedobry



Limit dodatkowych KP: 1
Chatango: xioteru
Discord: x i o
Dołączył: 10 Paź 2018
Posty: 612
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-10-11, 23:49   Regulamin Pokazów oraz System Walk Pokazowych

*
Z a s a d y - P o k a z ó w
oraz system walk pokazowych




*


1. Pokazy to system walk koordynatorskich, które mają na celu wyłonić osobę wyróżniającego się charyzmą, wyjątkowością i talentem. Jest to alternatywny sposób na realizację swoich marzeń w świecie Pokemon.
Trener, który bierze udział w Pokazach to koordynator, którego zadaniem jest zadbanie o swojego podopiecznego i przedstawienie go publiczności oraz sędziom w samych superlatywach.
Pokazy organizowane są nieregularnie i organizowane są w dziale “Amfiteatr” i zawsze posiadają swój Contest Type, co oznacza, że są tematyczne i skupiają się na jednej cesze Pokemonów. Wymagana minimalna liczba uczestników to 6.
Uwaga! Jeżeli nie posiadasz Pokemona, który kwalifikuje się do wzięcia udziału w Pokazach, możesz pożyczyć stworka od innego Trenera lub Koordynatora na forum. Ważnym jest, aby zaznaczyć to w formularzu w Zaproszeniu. Pożyczony Pokemon nie może mieć poziomu większego od waszego najsilniejszego podopiecznego oraz posiada 10% szans na nie wykonanie wydanego mu polecenia. Nieuwzględnienie w zapisie informacji, że Pokemon jest pożyczony równoznaczne jest z dyskwalifikacją.
Uwaga! Wyposażanie Pokemonów w dodatkowe ruchy, punkty zadowolenia lub przedmioty dozwolone jest jedynie w fazie Zaproszenia, czyli przed rozpoczęciem samej konkurencji. W momencie gdy Pokazy rozpoczynają się, jakiekolwiek wzmacnianie Pokemonów jest zabronione.
Uwaga! Obowiązuje całkowity zakaz usuwania oraz edycji postów podczas wszystkich etapów Pokazów. Edycja możliwa jest jedynie w formularzu w Zaproszeniu do Pokazów.
Uwaga! Brak odpisu na czas równoznaczny jest z dyskwalifikacją z Pokazów, grzywną w postaci 5000$ oraz zakazem brania udziału w następnych Pokazach. Czarna lista znajduje się stopce posta.

1. 2 Contest Type (dalej: CT) jest to typ Pokazów. Możemy wyróżnić 5 typów pokazowych: Cool, Beauty, Cute, Clever oraz Tough.
Pokemon, który w konkurencji “Visual + Appeal” oraz “DIY” używa ruchów o tym samym CT co Pokazy, zdobywa dodatkowo + 2 punkty do konkurencji, w której ruch został użyty.
Przykład: Bulbasaur, który użył ruchu Tackle, który posiada Contest Type Tough, dostanie dodatkowe 2 punkty, gdy Pokazy będą miały typ Tough.
Uwaga! Contest Type nie dotyczy Grand Finale.

1. 3. Pokazy składają się z 3 konkurencji. Każda z konkurencji posiada osobne zasady oceniania.

1. Visual + Appeal
Konkurencja polega na prezentacji swojego Pokemona na wybiegu mając na celu wyeksponowanie jego zalet i atutów. Prezentacja może odbyć się w dowolny sposób.

2. DIY
Konkurencja polega na stworzeniu całkowicie nowego ruchu przy wykorzystaniu poznanych już ataków bądź ruchów. Dopuszczalne są ruchy zarówno ofensywne jak defensywne. Koordynator powinien nadać kombinacji nazwę, określić Base Power, szansę na trafienie, efekty dodatkowe oraz wykonanie.
Uwaga! Używanie umiejętności oraz przedmiotów które zmieniają typ ruchów równoznaczne jest z dyskwalifikacją

3. Special
Konkurencja losowa sprawdzająca umiejętność adaptacji i myślenia koordynatora.
Uwaga! W przypadku remisu w konkurencji specjalnej odbywa się Contest Battle między remisującymi koordynatorami.

1. 4 Punktacja.
Punktacja właściwa składa się z dwóch czynników: punktów kondycyjnych oraz sędziowskich.
Punkty Kondycyjne przyznawane są według określonego schematu i dotyczą one przygotowania koordynatora oraz podopiecznego do konkurencji. W punktacje tą wliczone są kostiumy koordynatora oraz wszelkie dodatki dla Pokemona.
Punkty Sędziowskie to oceny przyznawane przez gospodarza pokazów oraz dwie postronne osoby, które nie biorą udziału w ocenianej konkurencji, co ma zapobiec niesprawiedliwej ocenie uczestników.

Zadowolenie Pokemona biorącego udział w Pokazach pozwala na zdobycie dodatkowych punktów wliczanych do punktacji całościowej.
Uwaga! Zadowolenie jest rubryką dodatkową, którą można dopisać do skanu swojego Pokemona nie tylko w sytuacji, gdy ewoluuje on przez Szczęście. Punkty Zadowolenia/Szczęścia zdobywa się poprzez jedzenie jagód z grupy IV (Pomeg Berry, Kelpsy Berry, Qualot Berry, Hondew Berry, Grepa Berry, Tamato Berry) - każda jagoda dodaje Pokemonowi 1 punkt Zadowolenia/Szczęścia. Mistrz Gry może przyznawać Punkty Zadowolenia/Szczęścia (jednorazowo 15 punktów) w przygodzie, w sytuacji, gdy Pokemon miał powód do szczęścia.

Jak przekłada się zadowolenie na punktacje?

1-20% - dodatkowy 1 punkt do ogólnej punktacji.
21-40% - dodatkowe 2 punkty do ogólnej punktacji.
41-60% - dodatkowe 3 punkty do ogólnej punktacji.
61-80% - dodatkowe 4 punkty do ogólnej punktacji.
81-100% - dodatkowych 5 punktów do ogólnej punktacji.

Punktacja Visual + Appeal:
Punkty Kondycyjne (maksymalnie 16)
+ 1 punkt za każde użyte akcesorium/dodatek dla Pokemona. Wlicza się tutaj również użyta podczas konkurencji muzyka, rysunki i strój Koordynatora. (maksymalnie 5)
+ 2 punkty za każdy użyty ruch o tym samym CT co Pokazy. Punktowane są jedynie ruchy użyte sensownie. (maksymalnie 6)
+ 5 punktów za użycie PokeBloka o tym samym CT co Pokazy. (Jeżeli zostanie użyty podczas konkurencji - musi zostać wspomniany w taktyce)

Punkty Sędziowskie (maksymalnie 7)
- przedstawienie Pokemona (2)
- prezentacja umiejętności Pokemona (2)
- spójność z tematem pokazów (2)
- wrażenia (1)

Za Visual + Appeal łącznie uzyskać można 23 punkty, plus dodatkowe punkty za Zadowolenie.

Punktacja DIY
Punkty Kondycyjne (maksymalnie 8)
+ 1 punkt za każdą informację o ruchu (nazwa, Base Power, typ, szansa na trafienie, efekt dodatkowy - maksymalnie 5)
+ 1 punkt za wybór ruchu o tym samym CT co Pokazy. (maksymalnie 3)

Punkty Sędziowskie (maksymalnie 7)
- prezentacja umiejętności Pokemona (2)
- spójność z tematem Pokazów (2)
- spójność z charakterystyką Pokemona (2)
- wrażenia (1)

Za DIY łącznie uzyskać można 15 punktów, plus dodatkowe punkty za Zadowolenie.

Punktacja Special
Punkty Sędziowskie (maksymalnie 7)
- prezentacja umiejętności Pokemona (2)
- zastosowanie się do zadania i wykorzystanie naturalnych zdolności/predyspozycji Pokemona (3)
- wrażenia (2)

Za Special łącznie uzyskać można 7 punktów, plus dodatkowe punkty za Zadowolenie.

Maksymalna liczba punktów do zdobycia ze wszystkich konkurencji Pokazów to 60 punktów, uwzględniając najwyższy przedział Zadowolenia.
Zwycięzca otrzymuje wstążkę, nagrodę pieniężną (3000$), Heart Scale (x2) oraz losowego Pokemona.
Zebranie 4 wstążek odblokowuje możliwość wzięcia udziału w Grand Finale.

2. Grand Finale to specjalne Pokazy, które organizowane są raz na pół roku. Jest to konkurs, który ma na celu wyłonienie Grande Coordinateur czyli trenera lub koordynatora, który zna się na swojej sztuce jak nikt inny.
Do Grand Finale kwalifikowanych jest tylko 6 osób które posiadają 4 lub więcej wstążek - jeżeli ochotników jest więcej, organizowane jest losowanie. Miejsce gwarantowane ma obecnie panujący Grande Coordinator.
Tytuł (ranga) Grande Coordinateur może nosić wyłącznie jedna osoba na raz, a więc dzierżyciel tego tytułu jest zobowiązany do brania udziału w Grand Finale. Brak uczestnictwa będzie równoznaczne z utratą tytułu.

2. 1 Grande Finale składa się z 3 konkurencji, które mają za zadanie sprawdzić charyzmę, wyjątkowość, przebojowość i talent uczestników. Do finałowych konkurencji zalicza się:

Visual + Appeal.
Konkurencja polega na prezentacji swojego Pokemona na wybiegu mając na celu wyeksponowanie jego zalet i atutów. Prezentacja może odbyć się w dowolny sposób.

Special.
Konkurencja losowa sprawdzająca umiejętność adaptacji i myślenia koordynatora.

Contest Battle - finał finału.
Koordynator ma za zadanie poprowadzić swojego Pokemona do zwycięstwa w bitwie pokazowej przeciwko drugiemu koordynatorowi i stracić jak najmniej punktów w walce o Puchar.

2. 2 Punktacja.

Punktacja Visual + Appeal:
Punkty Kondycyjne (maksymalnie 5):
+ 1 punkt za każde użyte akcesorium/dodatek dla Pokemona. Wlicza się tutaj również użyta podczas konkurencji muzyka, rysunki i strój Koordynatora. (maksymalnie 5)

Punkty Sędziowskie (maksymalnie 7):
- przedstawienie Pokemona (2)
- prezentacja umiejętności Pokemona (2)
- spójność z tematem pokazów (2)
- wrażenia (1)

Za Grand Visual + Appeal łącznie uzyskać można 12 punktów, plus dodatkowe punkty za Zadowolenie.
Uwaga! Do drugiego etapu Grand Finale przystępuje jedynie 4 koordynatorów.

Punktacja Special
Punkty Sędziowskie (maksymalnie 7)
- prezentacja umiejętności Pokemona (2)
- zastosowanie się do zadania i wykorzystanie naturalnych zdolności/predyspozycji Pokemona (3)
- wrażenia (2)

Za Special łącznie uzyskać można 7 punktów, plus dodatkowe punkty za Zadowolenie.

Punktacja Contest Battle
zostanie wyjaśniona w osobnym punkcie.


Zwycięzca otrzymuje Złoty Puchar Sezonu, tytuł (rangę) w Crystal City, uhonorowanie w Hall of Fame oraz nagrodę pieniężną w postaci 10.000$
Pokemon Zwycięzcy otrzymuje przedmiot do trzymania o wartości do 2500$.


*


Treść wątku jest własnością strony Pokemon Crystal. Kopiowanie jej jest surowo zabronione!
c o p y r i g h t s - b y - x i o t e r u & j c & s a y u r i s a g i
_________________
  
 
     
Xioteru 
ten zły i niedobry



Limit dodatkowych KP: 1
Chatango: xioteru
Discord: x i o
Dołączył: 10 Paź 2018
Posty: 612
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-10-11, 23:49   

*
S y s t e m - C o n t e s t - B a t t l e




*


System walk pokazowych opiera się na Base Power ruchów oraz Appeal ataków, które Koordynator stosuje w walce.


Podczas Contest Battle Koordynatorzy w przeciągu trzech tur muszą zbić jak najwięcej Punktów na Liczniku przeciwnika. Tura, inaczej taktyka, zawiera w sobie cztery dowolne ruchy.
Uwaga! Zakazane jest kopiowanie postów z tą samą taktyką.
Uwaga! W taktyce można użyć maksymalnie dwa razy ten sam atak bez względu na to, czy ruchy się powiodą. Zasada nie obowiązuje, jeśli Pokemon posiada tylko jeden ruch.
Uwaga! Pokemon może użyć maksymalnie 4 ataki na jedną turę bez względu na to, ile z nich się powiedzie.

Liczba Punktów na liczniku wynosi 1000 Punktów.

Base Power ataku x zależność typów (0.25, 0.5, 1, 2, 4) = Wartość obrażeń zadawanych Licznikowi przeciwnikowi.
Appeal ataku x 10 = Wartość, o którą zwiększa się Licznik użytkownika.
Uwaga! Do standardowych Pokazów wartość Appeal bierzemy z tabeli Contests.
Do Grand Finale wartość Appeal bierzemy z Contest Spectaculars.



Ruchy mające za zadanie obniżyć statystyki przeciwnika nakładają na niego status Tremy zmniejszając Base Power ruchu o 10%. Trema nie nakłada się, można ją nałożyć jednorazowo.
Ruchy mające za zadanie zwiększyć statystyki użytkownika nakładają status Adrenaliny, zwiększając Base Power ruchu o 10%. Adrenalina nie nakłada się, można ją nałożyć jednorazowo.
Trema oraz Adrenalina znoszą nałożone efekty.
Uwaga! Efekty dodatkowe ruchów nie nakładają Adrenaliny/Tremy.
Uwaga! Ruchy wpływające na celność oraz szansę na wykonanie ruchu również nakładają Adrenalinę/Tremę.



Przykład

Sylveon vs Dragonair
Wszystkie statystyki poza Speed nie mają znaczenia podczas walki koordynatorskiej. Szybkość definiuje który Pokemon zaczyna turę.

Tura1
Sylveon, samiec. (Attract, Swift, Draining Kiss, Baby-Doll Eyes), speed 240.
Dragonair, samica. (Twister, Ice Beam, Flamethrower i Surf), speed 262.

Dragonair zaczyna.
Dragonair używa Twister (Base Power 40), jednak nie wpływa to na licznik Sylveona, ponieważ ma on typ Fairy i nie otrzymuje obrażeń od smoków (40 x 0 (przez zależność typów). Ruch Twister posiada 4 Appeal, więc (4 x 10 (mnożnik Appeal) = 40) Dragonair dodaje sobie do Licznika 40.
Sylveon używa Attract (Base Power -) i wywołuje Tremę o Dragonair (-10% Base Power) Ruch Attract posiada 2 Appeal, więc (2 x 10 (mnożnik Appeal) = 20) Sylveon dodaje sobie do licznika 20.

Dragonair 1040 + Trema
Sylveon 1020.


Dragonair używa Ice Beam (Base Power 90), ale ma status Tremy więc zadaje 81 obrażeń Licznikowi Sylveona (90 BS x 1 (zależność typów) = 90; -10% = 81). Ruch Ice Beam posiada 1 Appeal, więc (1 x 10 (mnożnik Appeal) = 10) Dragonair dodaje sobie do licznika 10.
Sylveon używa Swift (Base Power 60), więc zadaje 60 obrażeń Licznikowi Dragonair (60 BS x 1 (zależność typów) = 60). Ruch Swift posiada 2 Appeal, więc (2 x 10 (mnożnik Appeal) = 20) Sylveon dodaje sobie do licznika 20.

Dragonair 1040 - 60 (atak Sylveona) = 980 + 10 = 990 na Liczniku + Trema.
Sylveon 1020 - 81 (atak Dragonair) = 939 + 20 = 959 na Liczniku.


Dragonair używa Flamethrower z Tremą, więc zadaje 81 obrażeń (90 x 1 = 90, -10% = 81), ale zyskuje na Liczniku 40 punktów dzięki 4 Appeal.
Sylveon używa Draining Kiss, ale jest superefektywne przeciwko smokom (50 x 2 = 100) i zyskuje 10 punktów na Liczniku dzięki 1 Appeal.


Dragonair 990 - 100 = 880 + 40 = 920 na Liczniku + Trema
Sylveon 939 - 81 = 858 + 10 = 868 na Liczniku.


Dragonair używa Surf z Tremą, więc zadaje 81 obrażeń (90 x 1 = 90, -10% = 81) i zyskuje 20 punktów na Liczniku dzięki 2 Appeal.
Sylveon używa Baby-Doll Eyes i nie zadaje obrażeń, ani nie nakłada Tremy (ponieważ przeciwnik już ją posiada), ale zyskuje 30 na Liczniku dzięki 3 Appeal.

Dragonair 920 + Trema
Sylveon 868 - 81 = 787 + 30 = 817 na Liczniku.


*


Treść wątku jest własnością strony Pokemon Crystal. Kopiowanie jej jest surowo zabronione!
c o p y r i g h t s - b y - x i o t e r u
_________________
  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandpurple created by spleen modified v0.3 by warna

Graficy:::
Sojusznicy:::

Panda
35451075
Yukiyorin

Did
44021735

Daisy7
ania.daisy7

Xioteru
raivvitch

Kyuubi
366671

WAW Pokemon

SNM
SnM

PokeSerwis

Kurs Manga

Re:Start

Anime Centrum
anime online

Lucid Dream

Stray Dogs

Rainbow RPG
Rainbow RPG

Cytadela

Proelium

Riverdale

Eclipse
Eclipse

Oversoul

Morsmordre

Ninshu

Dragon - Space Trip
Dragonst

Nemea

Orchard Stable

Genetrix

Hetaliowe Awokado

Rabbit Doubt

France

New York City

Czarodzieje

Vampire Diaries
Vampire Diaries

Disney World

Sekret Miasta

Epoka Nordlingów

Strefa RPG
Strefa Forumowych RPG

Skraj

Dragon Domination

Horizon

Valor

Into Darkness

Life Sucks

YLO

Inno Świat

Over Undertale
over-undertale

Dysharmonia

Eridani

Camp of shadows

Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Tvedeane

Kundle

Zmiennokształtni
www.zmiennoksztaltni.wxv.pl

Magic Lullaby

Black Butler
BlackButler

Hogwart Dream
HogwartDream

Maligna

FT Path Magician

Luciferum
Luciferum zaprasza!

Stado psów

Ninja Clan Wars

Mortis

Czarny Horyzont

Ardhi

Artemida - Warrior Cats

Drachen

The Avengers

Noctus

Kraina Snów

Dragon Ball - Another Universe

Wishtown

Hoshi Fusion

Spectrofobia

X-Men RPG

Virus

Mystery Town

Avengers Assemble

Bleach Other World
Bleach OtherWorld

Wizard's World



Design by Did, Panda & Daisy7. Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.

Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.

Pokemon Crystal launched 2011-03-23.