Amfiteatr Strefa Gracza Regulamin Ogłoszenia Kalendarz Eventów PokeQuizy Koloseum Dojo Przenosiny Spis MG Pora na przygodę! Strefa PBF Przygody Centrum Handlowe Arcade Centre Konkursy Laboratorium Zacisze Miejsca Spotkań Stragany Ogródki Park Krajobrazowy Safari Kreatywny Zakątek PokeLotto Biblioteka Loteria Karty Postaci Rozmowy
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
That Szopen Rule (Secrets Are The Truth)
Autor Wiadomość
DJSzopxX 
Czekając na deszcz


Limit dodatkowych KP: 2+1
Discord: Szotaro Kujo
Dołączyła: 17 Paź 2018
Posty: 389
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-08-30, 20:52   That Szopen Rule (Secrets Are The Truth)

- Lubię się mocno rozpisywać, tworzyć światy, charaktery, historię oraz co chwilę wrzucać wskazówki, że pod powierzchnią pozorności, znajduję się coś innego.
Z tego powodu moje posty potrafią być długie, czasem bardzo długie. Nie wymagam jednak od graczy, by próbowali trzymać mi kroku i zadowolę się krótkim, acz solidnym postem, gdzie gracz odniósł się do wszystkiego, co ważniejsze. Jestem świadom, że bywają sytuacje, gdzie walę kilka ścian tekstu monologu podrząd i przerywam jedynie, by zapytać gracza czy jego postać dalej słucha/ma jakieś pytania. W takich sytuacjach pozwalam na krótki odpis, bez żadnych konsekwencji.
Jeśli gracz piszę krótkie, acz solidne posty, będzie miał dobrze, jeśli natomiast krótkie i niestaranne, nasza współpraca prędko się zakończy.
Edit: Chcę tutaj dodać też, że nie zawsze piszę długie posty. Bardzo rzadko zdarza mi się, że piszę długi post tylko po to, aby ten był długi.
Zawsze piszę tyle, ile uważam za sensowne. Jeżeli post to prosta odpowiedź, nie będę się specjalnie rozpisywał, jednak też nie popadam w skrajność. Nawet jak nie mam co napisać, te 10 zdań i tak będzie.
- Ogólnie jestem z tych złośliwych mg, co nie lubią nagradzać graczy, a jak im za dobrze idzie, specjalnie podkręcają, by spadli na ziemię xD
Co nie znaczy, że będę komuś specjalnie podkładał świnię, jeśli ktoś będzie zbyt dobrze odnajdował się w moim świecie i knowaniach, naturalnie, że zwiększę mu trudność, ażeby gra była dla niego dalej wyzwaniem.
Natomiast jeśli komuś słabiej idzie, ale widzę, że się stara, będę odpuszczał, przeważnie będą się z tym złośliwe komentarze wiązały, ale takie już bywa życie ;p
- Ogólnie, jak już mogliście zauważyć, lubię, jak gracz się stara, myśli i angażuję. Nie lubię prowadzić niedzielnych gier, gdzie możesz spamować bez większego wysiłku. Wolę tworzyć bardziej skomplikowane gry, które kreuje w jedną, gigantyczną, epicką opowieść, gdzie szczegół przed 10 stron, może zaważyć o życiu lub śmierci.
Jestem świadom, że nie każdemu pasuje taki rodzaj gier, ale niestety, tylko takie gry mnie kręcą, choć te bardziej "niedzielne", też poprowadzę, choć nie ma co liczyć na żadne większe zaangażowanie z mojej strony w takiej sytuacji.
Iną sprawą jest to, że uwielbiam kłaść gracza w sytuacjach gdzie żaden z możliwych wyborów, nie jest prawidłowy. Należy pamiętać, że w takich sytuacjach, tylko naprawdę najgłupsza z opcji przyniesie wam zgubę i koniec gry, więc lepiej już wybrać cokolwiek, niż porzucić grę ;_; *flashbacki*
- Kolejną dość istotną sprawą u mnie jest humor, u mnie nigdy go nie braknie. Trochę absurdu, trochę aluzji i ciutes złośliwości ;p
- Radzę sobie dobrze w większości klimatach i przeważnie mieszam je ze sobą, więc nawet jakbyście zażyczyli sobie jakiś konkretny, pewnie i tak wam go przemieszam z innymi.
- No dobra, na koniec, chyba (piszę to bez jakieś zastanowienia, wiec może mi coś jeszcze przyjść do głowy, wiem, mógłbym to usunąć, ale po co?xD) walki i strategię. Będę szczery, idealne gry dla mnie, to gry gdzie nie musisz nikogo zniszczyć, a wszelakie lvl zdobywasz poza grą.
Co nie znaczy, że walk nie prowadzę. Prowadzę, bez problemu, ale uważam się, słusznie, że najgorszego stratega xD
Powiedzmy, że gracz lubiący pisać przemyślanie i zawiłe taktyki, nie znajdzie u mnie wyzwania. Jeśli natomiast, tak jak ja, walczysz bardziej sercem niż rozumem, możemy tutaj dobrze się zabawić ^^
Nie wymagam wymyślnych strategi, ale jednak oczekuje czegoś więcej niż rzucanie bezmyślnie atakami, niech jakiś poziom to tam trzyma ;p
Edit: Welp, ten punkt nie zestarzał się ładnie, ale też nie jest tragicznie. Dalej wszystko trzyma się według mnie kupy, niestety zmieniła się społeczność i to co dla mnie są chillowymi walkami, są teraz wręcz hardcore. Walka gdzie 1v1 trwa jakieś 3-5 postów i trzeba zrobić więcej niż rzucić 4 atakami to dla mnie takie nic, a spotkałem ludzi, dla których to jest niesamowity hardcore .-.
Z tego powodu moje podejście trochę się zmieniło, lubię walki i lubię używać ich jako narzędzia fabularne, a nie tylko jako zapychacze w grze. Według mnie walki są idealne do pchania fabuły do przodu i rozwoju postaci.
Jednak niektórzy uważają walki wyłącznie jako element poboczny, o zawalczę, złapie trochę exp gg i lecim z prawdziwą fabułą.
Do takich osób oczywiście nic nie mam, nie tylko z chęcią poprowadzę im przygody, ale także będę szedł im na rękę i dawał łatwe i bezmyślne walki (nawet jeśli będą chcieli zostać mistrzem pokemon).
Warto też dodać, że gry bez żadnych walk to też dla mnie norma.
Oczywiście należy napisać, co chcecie, ale chyba dodam specjalnie do tego punkt w zapisach.
- Jeśli przeczytałeś mój "regulamin" i czujesz się w obowiązku, by mi to powiedzieć, wyślij mi na pw jakiegoś hentaia czy tam rule34 (nie musi być związany z pokemonami)
Edit:
- Taka notka poza samym "regulaminem", nie licząc "editów" regulamin został napisany w 2015 i choć do tego czasu trochę się pozmieniał, dalej ładnie trzyma się.
Stety czy niestety muszę nanieść na niego parę poprawek i dodać jeden, a może i więcej punktów.
- Mówiąc kompletnie szczerzę, to nie licząc pierwszego posta (kocham pisać pierwsze posty, mógłbym robić to zawodowo, gdyby mi za to płacili ofc, no kappa) pierwsze strony każdej przygody są u mnie dość drętwe i często niechętnie je piszę. Chodzi o to, że mimo pomysłu, dopiero badam gracza, historię, postać itp., by zobaczyć co klika, a co nie. Dopiero gdzieś w okolicach 3-5 strony mam już konkretny plan na przygodę i wtedy nie tylko odpisuje lepiej, ale i chętniej :)
Więc jeśli zaczynacie przygodę u mnie i macie wrażenie na samym początku, że coś mi nie klika, to proszę, dajcie mi tą chwilkę, a obiecuje, że wszystko się ładnie rozkręci :)
- Na razie tyle, może potem coś dodam.


Ok, teraz po przeczytaniu mojego "regulaminu", wiem dokładnie, co myślicie i ja wam na to:
_________________



Emilia Lee
KP/Gra/Bank/Box

Kuro
KP/Gra/Bank

Vincent
KP/Gra
 
     
DJSzopxX 
Czekając na deszcz


Limit dodatkowych KP: 2+1
Discord: Szotaro Kujo
Dołączyła: 17 Paź 2018
Posty: 389
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-10-01, 18:16   

Zasady Walki


Taki drobny, może nie tyle regulamin, ale takie co i jak dotyczące walk w moim dziale.

Jak walczyć?
Nie używam forumowego system walk, oprócz tego, że jest on dziurawy i w wiele przypadkach dziwny, to dodatkowo zabija całą kreatywność i pomysłowość.
Ogólnie chcę zaznaczyć, że sam jestem miernym taktykiem i nie wymagam nie wiadomo jakich strategii. Lubię jednak jak gracz myśli i nie rzuca jedynie efektywnymi atakami. Lubię jak gracz myśli, kombinuję, wykorzystuję otoczenie i ogólnie siły oraz słabości swoich pokemonów.
Wolę durną, ale pomysłową taktykę, niż skuteczną, ale sztywną.
Chodzi mi o to, że lubię walczyć sercem, a nie rozumem :P

Czy to znaczy, że waląc wiązanką ataków nic u ciebie nie wygram?
Nie. Staram się dopasowywać poziom pojedynków do poziomu gracza i jeśli widzę, że taktyki i kombinowanie to nie jego najlepsza strona, to mu będę odpuszczał w pojedynkach i będzie często wygrywał po prostu waląc efektywnymi atakami.
Należy jednak pamiętać, że taka osoba nigdy nie zostanie u mnie mistrzem pokemonów czy wgl jakimś wybitym trenerem. By osiągnąć takie tytuły, trzeba u mnie się postarać.
Wiem też, że nie każdemu na nich zależy, więc właśnie dla nich robię takie ustępstwa.

A co jeśli ktoś nie lubi walk i nie chce walczyć?
Ogólnie takie coś należy zaznaczyć na samym początku i w żadnym stopniu mi to nie przeszkadza. Sam lubię walki i często wykorzystuje je jako narzędzie fabularne, ale nie uważam je za konieczność.
Bez żadnych problemów prowadzę takie przygody.

Poziom wytrenowania:
Ogólnie nie jestem fanem czegoś takiego, jak "limitu ataku", w sensie takiego z góry narzuconego przez system. Jednak też nie chcę by gracz walił mi "taktykę" na sto linijek i oczekiwał, że jego 5 poziomowy pokemon będzie wstanie to wykonać.
Dlatego wprowadzam u siebie w dziale pewną rubrykę. "Poziom Wytrenowania" (fajnie, by było jakbyście to sobie gdzieś w kp wpisali najlepiej w skanie poka, ale nie trzeba, bo to tylko mój wymysł).
W każdym razie są u mnie 3 poziomy wytrenowania.
- Nowicjusz: Pokemon nie jest w żadnym topniu wytrenowany. Jest w stanie wykonać od 3 do 6 prostych poleceń i/lub ataków, im bardziej skomplikowane, tym większa szansa, że się pomyli lub zapomni. Jeżeli podczas walki przeciwnik całkowicie skontruję waszą strategię, taki pokemon będzie albo stał w miejscu i nic nie robił, albo uczepi się jednego ataku, który zapamiętał z waszej strategii.
- Uczeń: Pokemon jest już solidnie wytrenowany. Bez problemów jest w stanie wykonać więcej niż 6 poleceń/ataków, ale im więcej im dacie i im trudniejsze, tym większa szansa, że się pogubią w tym wszystkim (zwłaszcza jeśli to nie jest wcześniej trenowana strategia). Jeżeli podczas walki przeciwnik całkowicie skontruję waszą strategię, taki pokemon samodzielnie zmieni strategię, dopasowując ją do nowych okoliczności.
- Mistrz: Pokemon w pełni wytrenowany (jednak należy dalej go trenować, aby się nie zapomniał). Bez problemów wykona najtrudniejszą strategię, do tego jest tak wyszkolony, że samemu może prowadzić pojedynki.

Warto też zaznaczyć jedną rzecz: poziom wytrenowania =/= poziom pokemona. Pokemon na 100 poziome może być nowicjuszem. Jego ataki będą uber potężne, ale będzie łatwo się gubić i nie będzie potrafił dobrze wykorzystać swoje moce.
Nawet jeżeli dostaniecie pokemona, który jest mistrzowsko wytrenowany, to i tak musicie z nim trenować. Nie tylko dlatego, by utrzymał poziom, ale też dlatego, że choć i będzie fenomenalnie sam walczył, nie będzie chciał was wcale słuchać w pojedynkach. Więc musicie z nim trenować, aby wzbudzić w nim zaufanie do siebie.

Trenowanie
O lvl upach nie będę gadał, bo jestem pewien, że jest o tym cały temat, wiec skupię w kontekście poziomów wytrenowania.
Wiadomo, co jakiś czas będziecie mieli wolniejsze momenty, gdzie możecie potrenować i/lub powalczyć sobie z kimś. Same walki też zwiększają poziom wytrenowania, ale o wiele mniej niż same treningi.
Chyba nawet nie muszę mówić, że im częściej i im lepsze treningi, tym poziom wytrenowania będzie bardziej rósł (wiadomo, że bez przesady, jeżeli będziecie zmuszać poki do treningu, może to mieć odwrócony efekt).
Im bardziej się wysilicie pisząc jak wasz pokemon ma trenować, tym same treningi będą przynosić lepsze rezultaty. Propsuje tutaj przemyślane treningi i różnorodne (ciągłe walenie w kamień jednym atakiem w dłuższej mierze niewiele wam da).
Pokemony lubią też jak trenują wraz ze swoimi trenerami, jak razem biegają lub nawet sparringują się. Takie coś wzmacnia nie tylko morale, ale i samą wieź.
Sam decyduje kiedy pokemon zyskuje lub traci poziom wytrenowania (długie siedzenie w boksie jednym z tych negatywnych czynników).

To wszystko dotyczy także poke kp, gdzie zasady trenowania i walk są takie same, jak w ludzkich.

Jeżeli są jakieś pytania do tego, co tu napisałem lub jakieś niejasności, prosiłbym wysyłać to na pw, a ja zaś będę wklejał to poniżej w postaci Q&A
_________________



Emilia Lee
KP/Gra/Bank/Box

Kuro
KP/Gra/Bank

Vincent
KP/Gra
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandpurple created by spleen modified v0.3 by warna

Graficy:::
Sojusznicy:::

Panda
35451075
Yukiyorin

Did
44021735

Daisy7
ania.daisy7

Xioteru
raivvitch

Kyuubi
366671

* Twierdza RPG Makera *
Twierdza RPG Makera

* Mortis *

WAW Pokemon

Hipogryf
Hipogryf.pl - blog fantasy

Vampire Knight
Vampire Knight

Demigods

Wishtown

SNM
SnM

PokeSerwis

Wizard's World

Riverdale

Ninshu

Nemea

Orchard Stable

Rainbow RPG
Rainbow RPG

Disney World

Strefa RPG
Strefa Forumowych RPG

Król Lew

W galopie

YLO

One for All

Over Undertale
over-undertale

Oneiric

Magic Lullaby

Black Butler
BlackButler

Hogwart Dream
HogwartDream

Amaimon
Amaimon

Artemida - Warrior Cats

Drachen

The Avengers

Dragon Ball - Another Universe

Wishtown

Hoshi Fusion

Spectrofobia

X-Men RPG

Virus

Bleach Other World
Bleach OtherWorld



Design by Did, Panda & Daisy7. Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.

Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.

Pokemon Crystal launched 2011-03-23.