Amfiteatr Strefa Gracza Regulamin Ogłoszenia Kalendarz Eventów Akademia Koloseum Dojo Przenosiny Spis MG Pora na przygodę! Strefa PBF Przygody Centrum Handlowe Arcade Centre Konkursy Laboratorium Zacisze Miejsca Spotkań Stragany Ogródki Park Krajobrazowy Safari Kreatywny Zakątek PokeLotto Biblioteka Loteria Karty Postaci Rozmowy
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Xioteru
Wczoraj 22:07
Walki z liderami

Co sądzisz o takiej zmianie w liderach?
Za!
83%
 83%  [ 10 ]
Przeciw
16%
 16%  [ 2 ]
Głosowań: 12
Wszystkich Głosów: 12

Autor Wiadomość
Kyuubi 
Your worst nightmare


Limit dodatkowych KP: 2+1
Chatango: Kyuubez
Discord: Zanate#3757
Dołączyła: 10 Paź 2018
Posty: 540
Skąd: zewsząd
Wysłany: 2019-04-07, 14:38   Walki z liderami

To, co pisaliście w odpowiedziach do ankiety, dało nam dość jasny obraz tego, co wypadałoby z liderami zrobić. Dlatego bazując na Waszej opinii, proponujemy takie rozwiązanie:

1. Lider zostaje zwolniony z obowiązku wysyłania składu do sędziego. Obowiązek ten zostaje jednak w przypadku gracza z jednej prostej przyczyny - nie powinno dopisywać się ataków podczas trwania walki, więc gracz powinien określić, czym będzie walczył a) aby nie blokować sobie wszystkich pokemonów, b) aby sędzia nie musiał kontrolować całego boxu, czy gdzieś coś nie zostało dopisane.

2. Nie uznajemy zwycięstw poprzez walkower, jednak gracz nie będzie poszkodowany - dostanie połowę lub całość kwoty, którą dostałby w przypadku pełnoprawnego pokonania lidera. Lider zostanie ukarany upomnieniem (Według propozycji tutaj).

3. Znosimy obowiązek wyzywania liderów po kolei. Kolejność zostaje jako sugerowana od najłatwiejszego do najtrudniejszego, jednak moglibyście wyzwać kogo Wam się żywnie podoba. Mamy nadzieję, że nieco rozruszałoby to dział. Dodatkowo wtedy wszyscy liderzy byliby karani w taki sam sposób za brak odpisu w terminie.

Czekamy na Wasze sugestie.
_________________
[Joyce | Box | Bank] | [Chiyuri | Box | Bank] | [Jiro | Box | Bank]
Czy moje życie jest jakąś reżyserowaną na kolanie w sklepie zoologicznym grą komputerową? - DC1


Don't feel sorry for yourself. Only assholes do that.
 
 
     
DJSzopxX 
Someone You Loved


Limit dodatkowych KP: 2+1
Chatango: SzopProMagPowietrza
Discord: Legenda głosi, że mam tam konto
Dołączyła: 17 Paź 2018
Posty: 226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-04-10, 13:56   

1. Zlitujmy się
Przejrzałem obecną listę liderów i postanowiłem zrobić w miarę szybką i delikatnie przemyślaną tier listę, uwzględniając w niej wyłącznie “gatunki” (nie wiem jak to nazwać, więc niech będzie to tak.

Tier 1:
- Demoniczne: Demony są tak słabo zdefiniowane, że w grze z potworami, bardzo wiele stworów można zaliczyć do tego “gatunku”. Wystarczy by miało jakiś mroczny, zły typ, kolce, długie pazury i groźne szczęki, aka wszystko, co nie wygląda jak typowe, najzwyklejsze zwierzę. Z tego powodu jest to najliczniejszy gatunek i lider może zaszaleć. W moim teamie mam smokorekinaodrzutowca, miecza i pacynkę.
- Ludziopodobne (czy jak to u nas się zwie). Niby bardziej zdefiniowane, ale żeby pokemon wliczał się do tego gatunku wystarczy, aby miał dwie ręce, nogi i twarz. Jest od groma takich pokemonów, więc lider też ma duże pole do popisu, choć nie aż tyle, co ten od demonów.
- Wysłannicy tęczy: Też słabo zdefiniowane, ale tutaj głównie chodzi o pokemony kolorowe i te bardziej urocze. Niby nie wygląda to jakoś imponująco, ale Keisuke stworzył z tego najstraszniejszy, najsilniejszy i najbardziej zbalansowany team ze wszystkich. Dlatego muszę uznać to za Tier 1

Tier 2
- Skrzydlate: Niby mamy tylko pokemony latające + smoki (Flygon, Hydrageon) + owady (scizor, vikavolt) + sowa z aloli, ale mamy tutaj wiele naprawdę potężnych pokemonów. Nie wspominając, że smoki i latające mają takie różne kombinacje typów, że mamy dostęp dosłownie do wszystkich typów (Niby tylko duch odpada, bo giratina to legenda, a balon nie ma skrzydeł, ale sowa z aloli może tą niszę wypełnić). Jest to tak potężny i różnorodny gatunek, że nie wiem, czy nie powinien być w Tier 1. Jednak mimo licznych kombinacji, twój team i tak będzie słaby na ataki typu Ice, Fire, Electric, więc dlatego Tier 2.
- Koty, Psy, Gryzonie, Kopyta - Tak szczerzę nie chcę mi się analizować każde z tych gatunku z osobna. Każdy z tych gatunków jest dość ograniczony i żeby dobrze to przeanalizować, trzebaby było przyjrzeć się każdemu pokowi z osobna. Dlatego wrzucam to do jednego worka i analizuje z grubsza, patrząc głównie na teamy liderskie. Są one w miarę zróżnicowane i tylko u Kori jeden typ się powtarza.

Tier 3
- Roślinopodobne: Trawiaste + Sudowudo
Rozumiem, że to pierwszy lider, ale no zlitujmy się. Nie da się zrobić z tego dobrego teamu. Trawa od zawsze była jednym z gorszych typów, defensywnie i ofensywnie. Jedyne pokemony, co widziały jakieś światło w walkach to venusaur, ferrothorn i amungus (z wyłączeniem legend). Wystarczy wziąć jednego ognistego pokemona, aby całkowicie zniszczyć lidera.
Walka o tą odznakę jest niesamowicie jednostronna i lider nie ma nawet szansy się obronić.
Z tego powodu zaproponowałbym, aby zmienić mu gatunek, zwłaszcza, że mamy tyle do wyboru: rybopodobne (sam wodny typ jest obszerny, do tego mamy jeszcze garchompa i electrosa), wężę, gady, płazy, zółwie, przedmioty, minerały i pewnie da się jeszcze coś wymyślić. Oczywiście jeśli Dante będzie chciał zmianę gatunku.
Dlaczego mi tak na tym zależy? Dobre pytanie, ale odpowiem na nie dopiero w ostatnim akapicie :)

2. Dlaczego?
Dlaczego lider zostaje zwolniony z tego?
Połowa frajdy w budowaniu teamu lidera to myślenie o combosach i różnych kombinacjach używania pokemonów w walce.
Jest to bardzo fajne ograniczenie, które zmusza liderów do myślenia. Trzeba planować zawczasu i łączyć pokemony tak, aby ze sobą współgrały.
Do tego dodaje to bardzo fajną warstwę w samej walce. Źle wywróżyłeś i z wybranych przez ciebie pokemonów żaden nie kontruje tych przeciwników? Musisz kombinować na bieżąco, aby z tego wyjść.
Bez tego ograniczeniach, w niektórych przypadkach np. moi, może się skończyć tym, że dany lider stanie się niepokonany. Nie licząc pierwszych liderów, w dalszych typy się tak nie powtarzają i jeśli lider będzie miał do dyspozycji wszystkie swoje poki, nie utknie tylko dlatego, że źle wybrał poki przed samą walką.
Chyba nie muszę mówić, że to co mówię nie wlicza ostatniego lidera. Bo walka 6v6, a walka 4v4 z 6, to dwie zupełnie inne sprawy.
W propce o akademi rozpisałem dlaczego dowolna wymiana i rotacja pokemonów jest tak potężna.
Odrazu mówię, że jak któryś wpadnie na pomysł ograniczenia ilośći wymian pokemonów w walce, odrazu rzucam stanowisko i całą zabawę w liderów .-. Ograniczenie w postaci wysłaniu teamu do sędziego jest najlepszym i najbardziej fair rozwiązaniem.

3. Nie kumam.
No fajnie, no ok, ale co to właściwie oznacza? Bo nie odpowiada to na 2 bardzo ważne sprawy. Nie ma walkoverów, ale co wtedy?
Wyzywasz lidera
Robisz zagadkę
Trwa walka
Walkover
Co wtedy? Trzeba wyzywać go od nowa? Od nowa rozwiązywać zagadkę? Modlić się, żeby lider znowu nie odpadł, a jeśli tak, to trzeci raz rozwiązać zagadkę?
A co jeśli mamy już koniec walki, widać, że został post lub dwa do końca i wygranej wyzywającego. Lider nie odpowiada, bo zapomniał, zniknął czy tam coś, co wtedy? Walka anulowana i całość od nowa?
Nie ma walkoverów, spoko, kręci mnie to, ale nie ma odpowiedzi na żadne z kluczowych pytań, co to dokładnie oznacza.
A czy nie idzie zrobić coś takiego, że zamiast walkovera lider może zdecydować, czy poddaje walkę, czy jednak chcę ją kontynuować dalej od ostatniego postu?
Myślę, że to by było najbardziej fair. Bo z tego, co mówicie, przy walkoverze byłby reset walki, co mi się bardzo nie podoba :/

4. Po co?
Tego już w ogólę nie łapie. Sami napisaliście, że w liderzy są w miarę po kolei jeśli chodzi o poziom trudności. Żeby cokolwiek zdziałać i tak trzeba pokonać ich wszystkich. Nawet weterani mają problem z pokonaniem Keia i Kyu, a co dopiero taki nowy, co dopiero zaczyna liderów. Jedyni liderzy warci jeszcze przeskoczenia to Sayuri i Ja, ale tak czy siak trzeba nas pokonać.
Oprócz “Po co?”, nie mam nic więcej tutaj do powiedzenia.

5. Liderowo
Wiecie co w byciu liderem mi brakuje? Możliwości wzięcia mojego liderewoskiego teamu i za jego pomocą wyzwanie innego lidera o jego pozycję w rankingu. W samym regulaminie liderów jest, że w rankingu można spaść i/lub wznieść się, jednak odkąd jestem tutaj liderem (jakieś 3 lata) nic takiego nie widziałem. Jest to bardzo fajna możliwość, która jest zupełnie zapomniana.
Robienie statystyk liderom i na podstawie dawać im miejsca w rankingu nie ma sensu, tak samo jak robienie liderom turnieje, gdzie mogą walczyć o pozycję w tabeli.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby pozwolenie liderom zająć się tym na własną rękę. Ktoś ma dość bycia na samym dnie łańcucha pokarmowego? Niech ma szansę pokazać, że stać go na więcej!
Np. ja uważam, że po Kyu i Keju, to ja jestem najsilniejszym z liderów i z chęcią bym się przekonał, czy mam rację, czy jednak się mylę. Więc chciałbym wyzwać Gwen na liderowski pojedynek i zobaczyć.
Największe ograniczenie w tym jest to, że po każdej wygranej wiąże się to z edycją teamu, całkowitą lub tylko ataki i ewentualne przedmioty. Więc jak taka edycja wam mocno przeszkadza, możecie dać jakieś ograniczenia.
Mi się ten pomysł podoba i z chęcią bym sprawdził, jak silnym jestem liderem :)
Dlatego też zaproponowałem zmianę gatunku dla Dante, aby chłopak też miał szansę pobawić się.
_________________

"Now the day bleeds, into nightfall
and you’re not here, to get me through it all
I let my guard down and then you pulled the rug
I was getting kinda used to being someone you loved"

Emilia Lee
KP/Gra/Bank/Box
 
     
Dante Aligieri 


Dołączył: 14 Paź 2018
Posty: 406
Wysłany: 2019-04-10, 20:13   

Popieram zmianę 1 lidera. Obecnie, nie ważne co zrobię, jak dobiorę team. Jak postaram się to opisać, gucio to da. Dobry przykładem jest to, iż byle ognisty pokemon, bądź ten znające takie ataki rozpocznie walkę. Wówczas mogę się już pakować i robić posty na zasadzie "napisz byle co". Miałem na chwile obecną bodaj 2/4 walki. Każda z nich kończyła się moją przegraną(nie robi mi to problemu) oraz wygraną rywala, gdzie jego pokemon nie stracił więcej niż połowy życia.

Powiedz Premie... Adminie jak tu żyć? Osobiście zmiana tego typu na jakieś combo czy coś mogła by dać lepszą rotację, bowiem jestem chyba jedynym liderem mającym monotematyczną drużynę
_________________
 
     
Daisy7 
CzeDar


Limit dodatkowych KP: 2+1
Chatango: Daisiak
Discord: Daisy7
Dołączyła: 10 Paź 2018
Posty: 853
Wysłany: 2019-04-13, 17:00   

Trochę propek:

WALKOWER
Proponujemy zrobić to tak:
- jeśli walczący pokonał min. połowę Pokemonów lidera, zanim doszło do walkowera, walka zostaje "przyklepana" (tzn. uznana za wygraną przez walczącego) i walczący otrzymuje odznakę oraz resztę nagród
- jeśli walczący nie pokonał min. połowy Pokemonów lidera, zanim doszło do walkowera, walczący nie otrzymuje odznaki i musi walczyć ponownie, jednakże dostaje pieniądze i TM za walkę + przy następnym starciu z tym samym liderem zostaje zwolniony z wykonywania zadania (tego co jest przed walką)
Wydaje nam się, że to odpowiednia rekompensata, a dzięki temu przynajmniej nie będzie sytuacji, że ktoś teoretycznie pokonał lidera, nie pisząc ani jednej taktyki.

MOŻLIWOŚĆ ZMIANY SKŁADU
Aktualnie liderzy mogą zmieniać swój skład jedynie wtedy, kiedy dochodzi nowa gena czy zajdą jakieś zmiany (np. wprowadzimy nowe przedmioty do trzymania), a wypada to raz na ruski rok. W związku z tym proponujemy możliwość zmiany składu raz na pół roku. Nie za często, nie za rzadko. Oczywiście byłaby to możliwość, nie obowiązek.

ZMIANA SPECJALIZACJI LIDERÓW
W nawiązaniu do propozycji Szopa, co Wy na to, żeby je trochę pozmieniać i dokładniej dookreślić, co rozumiemy przez daną specjalizację lidera? Nie trzeba ruszać wszystkich, aczkolwiek głównie chodzi o te najbardziej ograniczone.
Przede wszystkim Pokemony Roślinopodobne. Moją propozycją jest zmiana ich na Pokemony Egzotyczne.
Można by też pomyśleć nad Kotami, Psami i Gryzoniami. Koty zamieniłabym na Drapieżniki.
Ludziopodobne, Skrzydlate i Kopytne wydają mi się dawać wystarczające pole do popisu i ich bym nie ruszała. Tak samo Demoniczne i Wysłanników Tęczy, chociaż przy nich można by jakoś dokładniej określić, co rozumiemy przez owe specjalizacje.

USUNIĘCIE HIERARCHII
Co Wy na to, żeby usunąć hierarchię liderów i dać coś takiego, jak zrobiliśmy z liderami z kanonu? Tj. nie byłoby narzucone, że X to zawsze lider pierwszy, a Y dziewiąty, lecz walczący mogliby ich wyzywać według własnego widzimisię, a więc X czy Y mogliby walczyć zarówno jako lider pierwszy, czwarty jak i dziewiąty. Dzięki temu każdy lider byłby na równi i nie trzeba byłoby organizować walk o pozycję w hierarchii, a dodatkowo nie byłoby tak, że Ci, którzy aktualnie zajmują najniższe szczeble, są najbardziej oblegani, a do walk z ósmym czy dziewiątym liderem dochodzi raz na ruski rok.
Oczywiście przy tym rozwiązaniu każdy lider wybierałby swoim Pokemonom taką samą ilość ataków, a w walce ilość stworków zależałby od tego, jako który lider został wyzwany (tj. jeśli jako pierwszy bądź drugi - używa 2 Poki, jako trzeci bądź czwarty - używa 3 Poki itd.). Co do stworków mega i UB - mega można by używać, gdy zostaje się wyzwanym jako lider czwarty bądź wyższy, a UB, gdy zostaje się wyzwanym jako lider siódmy bądź wyższy.

WIĘKSZY SKŁAD LIDERA
Mamy jeszcze dwie opcje, żeby liderzy mieli nieco bogatszy skład (tylko wtedy liderzy musieliby wysyłać swoje składy na PW do sędziego, tak jak do tej pory):
1) Każdy lider wybierałby sobie 10 Pokemonów zamiast 6. Dzięki temu nawet taki dziewiąty miałby z czego wybierać, a walczący nie wiedziałby, na co dokładnie się przygotować.
2) Walczący wybieraliby 6 "rodzinek" Pokemonów. Na przykład: rodzinka Pichu (Pichu, Pikachu, Raichu), rodzinka Zoruy (Zorua, Zoroark), rodzinka Bulbasaura (Bulbasaur, Ivysaur, Venusaur), rodzinka Mareepa (Mareep, Flaaffy, Ampharos), rodzinka Archena (Archen, Archeops), rodzinka Dunsparce (Dunsparce). Takim sposobem z 6 stworków robi się aż 14. Oczywiście każdemu gatunkowi trzeba by wybrać oddzielne ataki itd.
Która opcja bardziej Wam się podoba? Czy żadna i uważacie, że powinno zostać tak, jak jest teraz?
_________________


Mówi gitara

Biegną dźwięki
Po strunie.
To najlepiej
Robić umie.

< 3
[ [url=]tu będzie KP[/url] | [url=]box[/url] | [url=]bank[/url] | [url=]przygoda[/url] ]

 
     
Dante Aligieri 


Dołączył: 14 Paź 2018
Posty: 406
Wysłany: 2019-04-13, 22:58   

Cytat:
Przede wszystkim Pokemony Roślinopodobne. Moją propozycją jest zmiana ich na Pokemony Egzotyczne.


Co przez ten typ rozumiesz? Egzotyczne można tłumaczyć jak ci się podoba. Lepsze było by najpierw doprecyzowanie tego czym jest dany typ. Jak dla mnie można to tłumaczyć na wiele sposobów, chociażby na możliwość posiadania technicznie każdego pokemona. Czemu? Bowiem jest on powszechny w danym rejonie. Według świata, pokemon taki jak Hmmm Vulcarona będzie cholernie popularny np w Unovie, ale teoretycznie nie w Sinnoh, Jotho etc.
Wolałbym abyś bardziej określiła co przez to rozumiesz. Albo wprowadzić bardziej sensowny rodzaj(nie zmuszający do posiadania pokemonów tylko z danego typu)

Co do reszty

1. Ok
2. Ok
4. Ok
5. Eeee Jakoś tego nie zaczaiłem
_________________
 
     
Daisy7 
CzeDar


Limit dodatkowych KP: 2+1
Chatango: Daisiak
Discord: Daisy7
Dołączyła: 10 Paź 2018
Posty: 853
Wysłany: 2019-04-14, 00:30   

A, miałam tam rzucić przykładami i zapomniałam. Mam na myśli takie, których zwierzęce bądź roślinne odpowiedniki są uznawane przez nas za egzotyczne, a więc np. Krookodile, Zebstrika, Meganium, Feraligatr, Maractus, Heliolisk, Liepard itp. Za to kompletnie niepasującymi były np. Raticate, Sentret, Golbat, Linoone, Purugly, Stoutland itp. - czyli takie "nasze" (?).
I tak samo, jeśli macie propki, na jakie można by zamienić/rozszerzyć Groznie oraz Psowate - piszcie.
I czy rozszerzenie Kotowatych na Drapieżniki Wam się podoba.

Emm... Nie wiem, jak ma Ci ten piąty punkt dokładniej wytłumaczyć ;=; Chodzi o to, że lider nie miałby 6 Pokemonów spośród których może wybierać, ale 10 bądź tyle, ile by się zebrało w sześciu "rodzinkach". Oczywiście nie używa wszystkich podczas walki, ale np. jeśli został wyzwany jako lider pierwszy, to wybiera 2 stworki. Chodzi po prostu o to, żeby miał większy wybór i nawet podczas walki 6 vs 6 (w przypadku dziewiątego lidera), walczący nie miał pewności, na które stworki zdecyduje się lider.
_________________


Mówi gitara

Biegną dźwięki
Po strunie.
To najlepiej
Robić umie.

< 3
[ [url=]tu będzie KP[/url] | [url=]box[/url] | [url=]bank[/url] | [url=]przygoda[/url] ]

 
     
Dante Aligieri 


Dołączył: 14 Paź 2018
Posty: 406
Wysłany: 2019-04-17, 17:39   

Zmiana z kotowatych na drapieżne da jeszcze więcej możliwości, a samo Egezotyczne jest takie lekko Meh.
_________________
 
     
SayuriSagi 
Vincent


Limit dodatkowych KP: 2+1
Dołączyła: 15 Paź 2018
Posty: 692

Wysłany: 2019-04-19, 12:40   

Walkower - według mnie w porządku, tylko czy przy pokonaniu lidera za drugim podejściem wyzywający znowu otrzymuje nagrodę (pieniądze i TM), jeśli wcześniej był walkower dla wyzywającego?

Zmian składu - całkiem niezłe, jestem za.

Zmiana specjalizacji - Szop naprawdę bardzo dobrze to rozpisał w swoim poście, dotychczas to pierwszy lider miał najgorzej jeśli chodzi o różnorodność typową stworków (trawiaste, naciągając można spróbować dopasować tutaj jakieś inne Pokemony, np. Dragalge, tylko że tych jest bardzo mało), zaś ci z końca listy mieli najwięcej swobody.
Jeśli chodzi o zamianę tych „środkowych" to nie wiem, czy Drapieżniki nie pasowałyby jednocześnie i do Psowatych, i do Kotowatych :( A Gryzonie ... pierwsze skojarzenia to króliki, chomiki, szynszyle, myszki, wiewiórki, czyli takie „urocze" stworzonka i nie wiem, czy nie można byłoby ich zmienić na Słodziaki (czyli takie pochodzące od uroczych zwierząt, ogólnie zwiększających poziom cukru, np. Slurpuff).


Usunięcie hierarchii - mi to w sumie obojętne.

Większy skład - osobiście jestem przeciw, według mnie te sześć jest wystarczającą liczbą.
_________________


 
     
Keisuke


Chatango: Keisiak
Discord: Kei#3484
Dołączył: 10 Paź 2018
Posty: 145
Wysłany: 2019-04-20, 16:05   

Generalnie podoba mi się każda z tych propozycji, co do wyboru większej ilości poków proponowałbym tę opcje z 10, bo ta z rodzinkami wydaje mi się...trochę dziwna? W sensie nie kumam jej do końca. Co do walkowerów, to takie rozwiązanie wydaje mi się bardzo sprawiedliwe.
_________________

KP | Box | Bank | Trofea

Inspiration by A'la Matias
 
     
DJSzopxX 
Someone You Loved


Limit dodatkowych KP: 2+1
Chatango: SzopProMagPowietrza
Discord: Legenda głosi, że mam tam konto
Dołączyła: 17 Paź 2018
Posty: 226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-04-20, 23:10   

Walkovery

W porządku, może być.

Hierarchia

Wolę swoją propozycję, ale płakać nie będę. W takim przypadku chce koniecznie te 10 poków. Do tego gatunki, nie rodziny, rodziny to bardzo głupi pomysł. Tylko w wypadku split evolutions to ma sens, a jest ich dość mało (chodzi o gallade gardevoir, slowbro, slowking itp).

Egzotyczne.

Tu nie zgodzę się z Dante, mamy zupełne 180% i według mnie to jest tier 1 lub tier 2 ze skrzydlatymi (wtedy reszta spada na tier 3). Nawet jak mocno zdefiniujemy, wciąż mamy tutaj wiele mocnych i różnych pokemonów, Greninja, sporo smoków, Volcarona, wiele trawiastych, jestem pewien, że z każdego typu znajdzie się min jeden lub 2 poki.
_________________

"Now the day bleeds, into nightfall
and you’re not here, to get me through it all
I let my guard down and then you pulled the rug
I was getting kinda used to being someone you loved"

Emilia Lee
KP/Gra/Bank/Box
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandpurple created by spleen modified v0.3 by warna

Graficy:::
Sojusznicy:::

Panda
35451075
Yukiyorin

Did
44021735

Daisy7
ania.daisy7

Xioteru
raivvitch

Kyuubi
366671

WAW Pokemon

SNM
SnM

PokeSerwis

Kurs Manga

Re:Start

Anime Centrum
anime online

Lucid Dream

Stray Dogs

Rainbow RPG
Rainbow RPG

Cytadela

Proelium

Riverdale

Eclipse
Eclipse

Oversoul

Morsmordre

Ninshu

Dragon - Space Trip
Dragonst

Nemea

Orchard Stable

Genetrix

Hetaliowe Awokado

Rabbit Doubt

France

New York City

Czarodzieje

Vampire Diaries
Vampire Diaries

Disney World

Sekret Miasta

Epoka Nordlingów

Strefa RPG
Strefa Forumowych RPG

Skraj

Dragon Domination

Horizon

Valor

Into Darkness

Life Sucks

YLO

Inno Świat

Over Undertale
over-undertale

Dysharmonia

Eridani

Camp of shadows

Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Tvedeane

Kundle

Zmiennokształtni
www.zmiennoksztaltni.wxv.pl

Magic Lullaby

Black Butler
BlackButler

Hogwart Dream
HogwartDream

Maligna

FT Path Magician

Luciferum
Luciferum zaprasza!

Stado psów

Ninja Clan Wars

Mortis

Czarny Horyzont

Ardhi

Artemida - Warrior Cats

Drachen

The Avengers

Noctus

Kraina Snów

Dragon Ball - Another Universe

Wishtown

Hoshi Fusion

Spectrofobia

X-Men RPG

Virus

Mystery Town

Avengers Assemble

Bleach Other World
Bleach OtherWorld

Wizard's World



Design by Did, Panda & Daisy7. Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.

Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników bez ich zgody na użytek innych stron!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.

Pokemon Crystal launched 2011-03-23.